... eller inte.. Fullt upp!

Hej!
Måste bli bättre på å skriva, när det nu blir.

Fick min anställning förlängd till sista augusti, kändes skönt, eftersom att man behöver pengarna i höst.
Sen HAR JAG FÅTT STUDENTLÄGENHET i Uppsala. :D:D:D
Men ska endå bo hos Jill som planerat under nollningen, kommer nog inte hinna både flytta och bli nollad (uppfann jag just ett nytt ord?) och allt. Får ta det sen, men det blir awesome hur som helst..

Nästa vecka jobbar jag bara måndag och tisdag, sen flyger jag med Jepser upp till Luleå, ska bli så roligt, fast samtidigt vet jag ju att jag kommer åka hem ensam på söndagen, eftersom han stannar där sen. Vi ses inte förän typ i mitten på september sen, eftersom jag har jobb och skola och han har också skolan att tänka på, men vi ska få det här att fungera, så de så!!

Inga nya bilder idag tyvärr, kameran dog för några dagar sen och jag har inte tagit så mkt nytt, men efter Luleå-resan så blir det bilder, det lovar jag =)

So long folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback