Vuxenpoäng och skit..

Hej!
Orkar inte bli vuxen just nu känner jag. Har fortfarande inte sökt högskola, är ganska klar med första-andra-valen, men sen känns det jobbigt, om man kommer in på typ val nr 7 typ, så blir jag ju lite sur om det bara är något random-data-admin-skit som bara dök upp på skärmen, och idag är det ju skitsvårt att få jobb med tanke på alla kriser och skit, så då sitter man väl där och är arbetslös, jippie-ka-yey...

Kanske glömde berätta att ja fick tillbaka pengar på skatten, inte några miljoner, men mer än jag tänkte och det räcker iallafall ett tag i sommar, eftersom att jag inte får jobba så mycket som jag hade tänkt, men skönt att ha lite iallafall :)
Hatar dock själva momentet med deklaration, ska anmäla massa konton och skit för att få pengarna så snart som möjligt, Men tänk om det blir fel liksom?! Jobbigt...

Hittade ett passande klipp...



Ska Purfa (porrsurfa) runt lite mer och lägga mig sen, för imorrn ska det bytas däck på bilen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback