Vikt och saker...

Hej!
Har en skitdag idag, vaknade av en duns och ett kras, katten hade haft ner en lampa som jag var rädd om och hade ställt på ett skåp för att den skulle få vara ifred, men det gick inte. Nu är det i 100 bitar i min papperskorg, me goes sadface...

Ställde mig på vågen nyss, jesus! Jag väger 53 kg!!!!!!!!!!! Jag hade alltså gått upp 11 kg sen i höstas, jippie...
Ställde mig faktiskt på vågen för jag undrade varför mina jeans var för små, nu har jag svaret....

Vägde ganska stabilt 47 kg fram till i våren -08. Då började vi gå på pizzadiet och drack öl och massa annat, då lade jag på mig. Sen framåt sommaren så gick jag ner igen eftersom att jag försökte äta hälsosammare och samtidigt mådde jag väl inte så bra. Jobbade och sov mest...

Sen kom början på hösten och jag var en glad och snel hest igen. Gick upp igen.. Vägde väl ungefär som på våren då...
Sen gick jag ner igen framåt vintern, för jag orkade inte med allt, var nere i 44 kg som lägst, men då fick jag inga pikar från höger och vänster, men jag klarade inte av att äta bara massa sallad och sånt skit, I*m a Human, I need Meat!!

Hade väldigt dålig aptit under en period i feb/mars, vilket resulterade i att jag lade på mig allt jag åt. Fick tillbaka aptiten och har ätit som vanligt (?) och nu har jag gått upp massa, ska omvandla det till muskler tror jag...

Jag som "störst", en jävla massa pizza och sånt, levde gott då hehe. Mina jeans satt som de ska sitta, och jag hade tillomed bröst, hallelujah!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Jag vet att jag är läskigt stor jämfört med dig men 53 är inte en gråtstor vikt.... Jag vägde 10kg mer än det när vi träffades i somras ><'

2009-04-13 @ 12:46:01
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: Beelzeboss

Lulz, jag vägde över 50 innan jag ens hade hår på pungen!

Also: Kände knappt igen dig på bilden! Fucking hårfärgen gör mycket!

2009-04-13 @ 20:18:18
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback