Utekväll...

Hej!
Jag vet att jag borde ha bloggat om min ny-köpta studentklänning, om att vi skulle till kc och allt skit, men jag orkar inte...

Min utekväll slutade iallafall NU. jag ramlade på dansgolvet och slog i benet, blodet sprutade och det gjorde så satans ont.  Satt ett tag och tittade på när de andra dansade, men sen drog vi hem, och nu är vi hemma..

Träffade en hel del sköna människor iallafall, alltid trevligt. Men just nu är jag bara förbannad, förbannad på mig själv för att ha förstört Pontus utekväll genom att snubbla på mig själv och bli invalid, så jävla duktigt... Han har iallafall precis tvättat av mina ngt äckliga sår och nu ska vi sova, 

Om bara någon kunde tala om för honom att man inte får utnyttja handikappade ;)

Godnatt folket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback