Sam-skivan!

Hej!
Har inte hunnit blogga om SAM-skivan än, men här kommer det :)

VI började med att föra hos Pontus, vi + hela väsby, riktigt trevligt. Dock drack jag väl lite för mycket, men det var fler som var på samma nivå så det kändes lugnt. Sen drog vi till tåget där det blev lite strip runt de där pelarna vid dörrarna. Väl framme på Café Umbra blev vi lite besvikna på lokalen. Var väldigt varmt och ibland när man skulle ut och ta lite luft så fick man inte det, konstigt. Men annars var det bra och vi dansade gärnet, skitskoj!
Vi drog rätt tidigt och då drog vi till Donken för lite fyllemat (en jävla massa cheeseburgare typ) och sen drog vi till tunnelbanan. Missade nattbussen med typ 30 sek, riktigt surt. Satt och frös i en halvtimma tills bussen till Väsby kom. Tog den och hamnade mitt ute i ingenstans någonstans i väsby. Fick sitta där ytterligare en halvtimma innan bussen kom så vi kunde åka till Rosersberg. Var jättemycket folk från skivan där, hade liksom vart mer värt att sitta där i en fotölj och sova än att sitta ute i en busskur och frysa, lyckat!

Igår var en lugn dag, vaknade hos Pontus men drog hem ganska snabbt, för han skulle åka till landet. Somnade om hemma och sen gick jag upp och fixade lite. Åkte till Bro på kvällen för att hämta D&T. Borde kanske inte kört bil, med tanke på min vikt/vad jag hade druckit, men de mutade mig med tårta så jag skyller på det ^^

Orkar inte ladda upp bilder från kvällen nu, sitter vid fel dator också btw, men det kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback