Rubrik.

Hej!
Har inte bloggat på ett tag, tillomed fått klagomål på att jag inte har bloggat, så nu får jag väl göra det då...

Har inte bloggat för att det inte har hänt något, sådeså!!
Iallafall, igår skjutsade jag min far till centrum för att han skulle uträtta vissa ärenden åt mig på en viss affär med grön/gul skylt. På väg därifrån så skulle vi mötas och gå in och handla mat.
Precis där vi skulle mötas står lämpligt nog en polisbil, och två poliser står vi bilen och pillar dig i naveln. När mamma går förbi hälsar han och sen säger han högt och tydligt
"Varsågod Linnea, här är spriten du skulle ha!!!!" Poliserna tittade lite men sen sket dem i det, men lite pinsamt ändå, för det klirrade ju rätt ordentligt i de blå påsarna, lyckat!!

Ikväll är det Valborg, vi ska till Pilsbo och campa. Jag är bara rädd att det ska bli kallt, men annars ska det bli rätt kul att bli full, blöt, och förkyld :)

Hörs imorgon med bilder från kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback