Onsdag 15 April

Hej!
Idag har jag vart på stan med älskling. Vi började med att traska iväg och betala för kryssningen med klassen som äger rum den 10 maj, Vi ska röja satan!!! Sen började jakten på mat, och jag som var hungrig redan blev irriterade, men det slutade med att det blev PizzaHut vid Medborgarplatsen, lovely!

Gick runt i lite Random-butiker sen, jag köpte rosa och blå-rutiga muggar på Bolagret i Ringens köpcentrum, kunde inte motstå dem.
Kan dock inte ladda upp bilder för minneskortsläsaren på bärbara datorn fuckar, och jag har inte orkat sätta mig vid stationära idag...


Läste detta nyss på Aftonbladet, är glad att jag sökte igår.
Många frågar varför jag inte sökt någon ekomoni-utbildning som jag tjatar om hela tiden, kände bara när jag satt där och klickade att varenda människa verkar vilja bli ngt som har med andras pengar att göra, och de skriker efter tjejer inom IT, så det verkade vara det som höll mig i smaken bäst, vi får se, annars kommer det säkert alltid att behövas folk McDonken också, dock skulle jag nog äta upp alla hamburgare jag får tillverka där, men men^^


Kommer mer bilder och updates imorgon, nu ska jag se på tv och sova! GN folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback