"Om du bara anstränger dig Linnea, så kommer du kicka as på den utbildningen"

Hej folket!
Har väl mer eller mindre bestämt mig för vad jag ska söka för högskola/universitet och utbildning och sådär. Iallafall första och andra valet, men sen blir det svårt....

Mitt förstaval blir iallafall samma som min kära programmeringslärare valde från början, innan han kom på att han skulle bli lärare, kul kul. Han sa iallafall "Om du bara anstränger dig Linnea, så  kommer du kicka as på den utbildningen".  Och han om någon borde ju veta, sett mina sk "skillz" i programmering i tre år, eller ngt... ^^

Slog tag i saken och slingade håret bigtime hos frisör igår, blev nöjd faktiskt, jag har ju inte vågat tidigare, inte vetat om det skulle bli bra eller inte, men det blev skitbra =)
Ignorera att jag ser ut som fan på bilden, osminkad och nyvaken, i mitt allra snyggaste tillstånd :P
 


Lite hamstrar från i lördags, ställdes enormt många iallafall :)



Mias hamster, fett söt =)



Ska leka lite rivality nu, lyckades få alla mina trupper att dö i förrgår, riktigt fail...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback