Klart..

Hej!
nu har vi firat pappa, vi åt tårta och sjöng tillomed, min syrra är för rolig.

Det var de två "yngsta" systrarna som kom, den ena hade sin man med sig och hans mamma, så slapp hon sitta ensam.
Min tredje syrra kom inte men vi gick hem till henne och kolla hur hon hade det, eftersom att Maud och Sussie inte hade vart där sen hon flyttade in.

Smörgåstårtan som jag fixade... Lite stolt över den är jag nog, eftersom att min matlagning i vanliga fall består i att lyckas bränna micro-popcorn...


Hade även "vanlig tårta" till kaffet, vet inte vad den heter men det är typ maräng och grejer på den, jättegod var den iallafall :)



Hittade världens snyggaste koppar på Bolagret i Ringens köpcentrum när jag och Pontus var där för ett tag sen, skitsnygga, det är ju ändå dags för studentlya snart, måste ju ha något att dricka kaffe i för att hålla mig vaken, 10 kr styck, väldigt billigt.

Köpte några blåa också :)


Nu ska jag och mamma åka till Bromma och köpa hamster-saker, måste ju utnyttja presentkortet som går ut typ nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback