Ett dygn i list-form

Hej!
Jag har alltid tyckt om att läsa, men efter att ha satt igång med världens mastordont-text på svenskan i fredags, så tänkte jag bespara er att läsa om mitt senaste dygn, så jag gör en lista istället.

*Åkte till Pontus efter skolan
*Vi spelade och umgicks
*Jag gick och köpte pizza till oss
*Vi glodde på film
*Vi badade
*Vi somnade
*Imorse vaknade vi
*Käkade frukost
*Datorn
*Jag åkte hem för att fixa med annat.

Nu blir det sammanhängande text ändå, screw you!
Ska på allvar börja måla nu, har flyttat undan möbler så jag känner knappt igen mig i mitt eget rum. Var uppe hos syrran och hämta en "förlängning" till min roller jag ska måla med. Hon sa att färgen luktade illa och då förstod jag ju att mina små darlings inte kunde bo därinne i mitt rum när det luktar målarfärg. Så mitt enda option just då var pappa. Inte det bäst alternativet, eftersom att han inte tycker om djur som ser ut som råttor, vilket mina gerbiler och min hamster gör, i stora drag iallafall. Men han gick med på det, och jag var uppe nyss hos honom (Han bor 150 meter ifrån mig) och de verkade må bra, får väl se imorgon när jag kommer och ska ge dem mat, om jag har några djur kvar... Men det hoppas jag... eller ngt...


En liten bebis-gerbil, fotat av Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback