Skjut mig!!

Hej!
Vi skulle lämna in projektplanen i måndags, och självklart så satt jag i söndags och raffsade ihop något snabbt, som vanligt...
Fick svar igår, och min projektledare skrev bland annat att det var genomtänkt. Sen skrev han även att han ville att jag skulle diskutera ekonomisystem med SPE06 när de läser Företagsekonomi B i vinter någon gång. (Läs: Jag ska programmera ett ekonomisystem, skrev ngt flumm om att när jag jobbade i somras så var jag missnöjd med någon funktion i systemet jag använde och undrade hur jag kunde göra det bättre. Sen skrev jag att det skulle vara "intressant" att programmera sitt eget, typ... Läskigt Läskigt

Men jag säger som Tockis sa, "Du gillar ju att snacka så det kommer gå jättebra"

Någon som vet någon som går i SPE06?!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Haha lycka till! Det kan inte bli sämre än mitt IG ;) ><'

2008-09-18 @ 07:28:19
URL: http://sikorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback