Skit och pannkaka!!

Hej!
Igår skulle jag och Chuckisen åka och köpa en ny skärm till mig, håller på att dö sönder på skiten jag har nu...
Men på vägen dit, typ 400 meter därifrån så bara lägger bilen av, efter att det har blinkat en jävla massa i instrumentpanelen. Fick ta bärgare, eftersom att ingenting fungerade. Bärgaren trodde att det var Kamremmen, och fan va rätt han hade. Hela motorn måste bytas ut, kan inte förstå hur en liten rem-jävel kan pajja en motor... Men allting talar för att det kommer gå på försäkringen, då blir självrisken 2000 kr och inte minst 14 000 kr om vi ska betala själva... Läste på försäkringsbolagets hemsida och vår bil är så pass ny och har inte gått så långt så vi uppfyller ju "kraven" för att få ut försäkring, men det är ju som sagt ett försäkringsbolag, så man vet ju aldrig^^

Denise smsade och undrade om jag ville hänga med till Kista, och det ville jag ju såklart. Tänkte inte köpa ngt först, men det slutade med en plånbok, en klocka, ett par ljusgråa mjukisbyxor och lite register till en pärm, måste få ordning på mina utgifter/inkomster, försäkringar på glasögon, djur, klockor och annat mög...


Jag vet att det här inte är någon modeblogg, men min nya klocka är så jävla snygg :)


Nya plånboken fastnade också på bild :)


Ska sätta mig och titta på matten nu, goodnight peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback