Målning

Hej!
Idag har jag äntligen skridit till verket och börjat måla. Pontus var med och hjälpte mig, annars hade jag väl aldrig kommit därifrån levande. Tack Tockis! <3

Nu är iallafall halva rummet målat (= hälften kvar). Men den här veckan har jag inte tid, måste plugga massa skit så det får bli nästa helg, så djuren får bo hos pappa hela veckan. Var där ikväll och gav dem mat och vatten och sånt. Tror att Percy var lite sur, för när han gick gurka så satte han sig med ryggen emot, väldigt mycket personlighet och ett väldigt hetsigt humör för att vara så liten, haha. :P

Bara för att jag har ansträngt mig och fotat mitt och Pontus konstverk så gick det inte att ladda upp bilder, så ni får kolla bilddagboken istället.
Bye suckers!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Grattis på 18årsdagen! :3

2008-09-12 @ 16:06:54
URL: http://sikorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback