Jaha jobb?!

Hej!
Idag ska det målas, fast just nu har mamma fastnat i telefon med någon bekant som hon inte har träffat på år och dag, får se hur mycket det blir målat^^

Anyhow... De ringde från jobbet i Torsdags, och chefens nummer tillomed, var ju rädd att jag hade råkat göra någonting i somras så nu har hela jävla skiten brakat åt helvete, typ. Ringde upp när jag kom hem eftersom att jag hade lektion när det ringde, och det han ville var att jag skulle komma och jobba på tisdag! :)  Jag ska sitta i telefon med massa företag och prata med dem om vilket fina fördelar det finns med ELEKTRONISK FAKTURERING. Får se hur det går....

Ska fortsätta flytta grejer så vi kan börja måla snart, solong suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback