Jag har inget liv..

Jag har märkt en sak, jag tror att folk har tråkigast på söndagar, för det är då jag får flest unika besökare. Folk som sitter framför sina burkar, har läst igenom varenda blogg i hela universum och kollat alla miljoner YouTube-klipp som finns, så kommer de på att de kan kolla min blogg också. Men jag gillar mina läsare, även om ni är lite (Läs: Mycket) tystlåtna ibland...


Fick hem mina små älsklingar igår, fast å andra sidan straffade gerbilerna mig med att försöka gnaga sig ut halva natten så jag fick inte sova. Slutade med att jag gick ut och lade mig på soffan, och vaknar imorse av att jag har snoozat-om min klocka 5 gånger i sömnen och jag har en stor pöl med katt-dreggel (Jo, de kan dreggla de också) på axeln, där det ligger en nöjd katt och snarkar mig i örat, jippie. I natt ska jag iallafall sova i min säng, så det så!!

Ang bilen: Han ringde inte idag som han skulle, så vi ringde till honom istället, men han hade gått för dagen, så vi ska stalka honom i morgon och höra hur det har gått med försäkringsbolaget, jävla krassel för ett litet motorhaveri (nåja)!!


Kommentarer
Postat av: Ellis

Fan vad jobbigt att bilsnubben smiter! XO

Haha kattdreggel har jag nog aldrig ens tänkt på att det skulle existera, men vi kan skylla det på att jag har en hund =P

2008-09-30 @ 07:43:26
URL: http://sikorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback