I'm Lovin it!

Hej!
Körde lite bil idag, och på hemvägen så svängde vi in vid McDrive eftersom att en i bilen var hungrig, och skulle ha en Fisk-burgare,

McDrive-killen: Välkommen till McDonalds, det går bra att beställa.
Jag: Hej! Jag skulle vilja beställa en fisk-burgare.
McDrive-killen: En cheeseburgare?
Jag: Nej, en fiskburgare!
McDrive-killen: Fiskburgare? Som Nemo??
Jag: Ja, just precis, som fisken Nemo!

Jag åker fram och betalar och sen fram och får påsen, tittar i den, tittar upp på McDrive-killen och säger
"Ooh! I found Nemo!"

Killen började skratta och sen körde jag därifrån, han var inte så snygg som han lät... :P

Kommentarer
Postat av: Ellis

Who ate Nemo???

2008-09-05 @ 15:13:16
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: christin

HAHAHAHAHH

2008-09-05 @ 16:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback