Hello world!

Hej!
Jobbade idag, det sög emellanåt. En kärring bara ifrågasatte mig hela tiden, och här ringer man och är trevligt (Mitt jobb går ut på att jag ska ringa för kommunens räkning och hora ut mig åt företag och säga att vi kan hjälpa dem att komma  igång med ett annat faktura-system, som inte innefattar massa manuellt jävla pappersgöra...)

Anyhow... Imorgon är det 250-dagars, vi förar hos mig, dock bara jag och Chuckis, men det räcker. Sen bär det av till KC fram till dem stänger och sen drar vi hem till mig och slaggar, kort sagt. Tänkte spexa till det lite med lite ljus och krams i mitt nymålade rum, så det blir lite mys också, jag älskar mys =)

Fick hem en ny liten hamster idag, och nu jag jag lovat mig själv, att nu är det enough! Lade upp gerbilerna på blocket också, men får ju fan inte sova för de där små djuren!!!

EDIT:
Fick just mejl av en som sa att hon var intresserad av gerbilerna, skulle höra av sig imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback