Utbildningen..

Var på utbildning idag, för marknasföring, det sög.
Satt mest och snackade med folket runt mig, det var däremot trevligt. De bjöd på kaffe och macka, tur det, annars hade jag nog hamnat i koma eller ngt.

Sen käkade jag med Noobsen och sen satt jag i ett klassrum och lyssnade på tvåorna som planerade sitt grupp-mat-sex, den som drog upp mat-sex som ämne på "rasten" i utbildningen var visst jag *ops*. Men det är kul att man kan inspirera folk iallafall =P

Har databas just nu, vi är typ 25 personer i klassrummet, max 5 stycken lyssnar på honom (Jag är  inte en av dem)

Jag älskar ju listor, så här kommer en över vad folk sysslar med på lektionen...
* Sitta med huvudet i händerna och halvsova (Folk utan dator)
* Kolla bilddagboken (Krippe)
* Lyssna på YouTube-klipp utan ljud (WhaWha-club)
* Bloggar (Jag)
* Pillar sig i näsan (Ingen nämnd, ingen glömd...)
* Är fysiskt närvarande men har stängt böcker/datorer och sitter och lutar sig bakåt och sover (WhaWha-club igen..)
* Surfar på Musikbörsen.se och tittar på *sträcker mig och tittar efter* Trummskinn...?! (Nibbe)
* Sitter och skrattar åt Krippes skrivbords-bild på datorn (Pontus)
* Sitter och klämmer/pillar/petar på den brevid sig (Pontus och Nibbe, De pillar inte på varandra)
* Kastar papper på andra i klassrummet (Jens och Lukas)
* Gnäller på mig att den här listan inte stämmer (Pontus)

Ska jobba efter skolan, vi hörs ikväll...

Kommentarer
Postat av: Jens

Håller med Pontus!

2008-10-16 @ 08:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback