Teorier...

Kollade lite kommentarer (med betoning på LITE, era snåla jävlar :P), och beundrade (nåja) mina besökssiffror, och kom fram till att min teori stämmer, folk har tråkigare på söndagar, för då hade jag massa mer besökare än jag brukar, alltid roligt =)

Rotade igenom massa bilder idag, hittade dessa skönheter från våran klasskamp i våras, fan att Pontus ser bättre ut i mina kläder än jag, sorgligt...



Flickorna (?) äter lunch, vill minnas att det var ris och nån fisk, som vanligt helt oätiligt.
På bilden från vänster;
-Jens (i rätt normal t-shirt och piratjeans, såg mest normal ut..)
-Ludde (Jeans och festtopp)
-Pontus (såg ut som en riktig fjortis, men svart kajal, för små jeans och litet linne)
-Lukas (I något mormors-inspirerat)
- Nibbe (Jeans och linne, fast han hade nog sina egna jeans, det hade ju inte Pontus...)




I Just love this picture! =)


Kommentarer
Postat av: Ellis

Du är inte så frikostig med kommentarer du heller ;P

Snygga bilder du hade på pojkarna dina...

2008-10-21 @ 07:16:25
URL: http://sikorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback