Jahaja?!

I telefon till Pontus
Linnea: Nu är jag hemma från ljuspartyt, det var jätteroligt! :)
Pontus: Jasså? Det lät inte så på din blogg.....
Linnea: *Kryper runt på golvet och letar efter min haka jag just tappade*
 
Kul att du läser Chuckis! <3

Ljuspartyt var jätteroligt, mycket roligare än jag förväntade mig, jag hade tänkt handla, men så bokade syster yster en egen visning hemma hos sig, så jag väntar med att handla tills dess :)
Hon tyckte jag skulle ragga folk till det, eftersom de hon jobbar med tycker att det är för långt ut hit till oss, så om någon har lust att hänga med 19 nov så är det bara att säga till, min familj bits inte... Iallafall inte på onsdagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback