Impuls-köp!

Hej!
Var i Kista med mamma idag, var mest där för att jag skulle köpa djurmat till djuren, (nehe?). Men endå gick jag in på 3Store för att titta men likt förbannat kom jag ut med en påse med en telefon, ett nytt abonemang (24 månader, men då fick jag telefon gratis). När jag och mamma satte oss och åt började jag ju ångra mig (som vanligt), jag ångrar mig när jag köper mjölk, typ.
Men jag tänkte att om ett år så kanske jag inte bor hemma, och då är det ju lämpligt att bara ha mobiltelefon, för fixa ett "hem-nummer" kostar ju liksom 1000-lappen att bara sätta in, och sen massa hundralappar i månaden för att ha det. Nej tack till det, och ja tack till att ringa gratis till "hem-nummer" från mobilen, smart!

Men jag har samma gamla nummer kvar, tar bara någon vecka tills det har flyttats över! :D



Hittade en bild på mig från 250-dagars som Jeffsson har tagit. Jag kör en balanserad diet ser det ut som, en drink i varje hand^^
Jens ser skitskraj ut bakom mig, han kanske hade anledning? =P

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

Jun-Yang: "Oh dear..."

2008-10-12 @ 11:50:12
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback