Hard work work...

Nu har jag jobbat... gånger 2, det sög....

Först på ekomin-avdelningen;
Alla öste som vanligt massa skit över en, alldeles för mycket, sen började de tjata på att jag skulle komma imorgon också (och göra deras skitjobb så de kan springa runt och pilla sig i naveln då också), Lade fram det hos chefen som tyckte att de där bekväma tanterna kan göra sitt jobb själva, så så fick det bli!
Kommer även få ut lite lön den här månaden, välbehövligt, även om jag får pengarna direkt när jag jobbar som "lärare".

Sen till "lärar-jobbet"; När jag kommer fram så har hon inte klätt på sig efter att ha duschat. Samtidigt som hon ska vara barnvakt åt sin syrras unge som är typ 7, själv är hon 13. Hon klär på dig och vi slår oss ner vid bordet. Ungen (7åringen) springer runt och ska visa sina femti-elva leksaker. Men han lugnar sig snart så vi kan ägna uppmärksamheten åt matten. Man känner som som värsta Einstein eller någon när det svåraste mattetalet i hela boken är typ

"Om x + y = 15, hur mycket är då;
a) x + y - 14
b) x + y +x + y
c) x + y + 1
d) x + y x 2

Kan man inte få gå i sjuan en gång till??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback