Fabbe!!

Hej!
Förstår inte varför det blir kursiv stil, får inte bort det, satans skit!

Var i skolan idag, det mesta var som vanligt.

Ola från bilverkstaden ringde mig igår, (förstår inte varför han envisas med att ringa till min mobil hela tiden?!) Han sa iallafall att han hade fått grejerna nu så han skulle börja meka med den igen. När jag frågade när han beräknade att vara klar så hördes det en lång suck och sen sa han att han räknade med att vara klar någon gång efter helgen. VIctory!! Vill ju ha tillbaka bilen nån jävla gång!!!

Ändrade även min tatueringstid till Torsdag nästa vecka, så slipper jag sitta nytatuerad och köra 30 mil till släkten på lovet, skönt det :)

Här är iallafall tassen som jag ska tatuera in på höger höft =)

Kommentarer
Postat av: Ellis

Aww... Den kommer säkert bli jättesöt :3

Jag kräver bilder!

2008-10-19 @ 10:26:26
URL: http://sikorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback