Counting down...

Hej!
Jag kan inte sova. Jag kan verkligen inte sova. Men det kan Pontus. Han ligger här brevid mig och halv-snarkar (andas ganska ljudligt iallafall). Han vaknade nyss till och sa, "Bloggar du om mig som värsta psykfallet som ligger här och sover" "Nej, jag bloggar om filmen igår..."

Kände att jag var tvungen att blogga om honom endå. Nu ligger han och tittar helt oförstående på mig, tror att han läser det jag skriver, intressant.
Eftersom herrn är utrustad med rätt långa ögonfransar ser jag inte om han blundar eller tittar lite grann på skärmen, jag vet inte.

Väntar på att klockan ska bli 11, ska ringa ner till bilverkstaden och fråga efter Fabbe. Vågar inte ringa tidigare, gubben d'r tycker nog att jag är tjatig endå, men förihelvete!! Jag vill ha min biljävel tillbaka, eftersom han inte kunde se vad felet var från början så det blev stort fel istället!! Lycka!!


Fabbe som han så vackert kallas, ska nog tvätta honom idag, bara för att visa att jag bryr mig, eller ngt...


Skorpan på Tattoon kliar, så inihelvete den också, men sen har släppt lite i kanterna, och vad jag kan se så ser den bra ut det lilla jag ser, men att skorp-helvetet ska hänga på trekvart som en jävla vimpel är ju mindre smickrande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback