249 dagar kvar...

Märkte nyss att någon har gett sig fan på att reklama sig och sina aktiviteter bland mina kommentarer, låter personen hållas, då får jag ju några kommenterar iallafall, då ser man ju poppis ut^^

Var på 250-dagars igår. Började med lite spontan förfest hemma hos mig, jag Pontus och Ludde, (som förövrigt hade klippt sig och färgat håret) och sen drog vi ner till KC. Där träffade vi massa folk och alla var glada och nöjda. Märkte att folk man lite stelt glor på i korridoren istället för att hälsa både hälsade och kramades med en, tänk vad lite sprit kan göra med folk =P. Jag är själv lite stel i vanliga fall och undrar om man verkligen ska hälsa, tänk om personen i fråga inte känner igen mig?! Men igår kändes det helt naturligt att både klänga och krama på massa gamla bekanta sen dagis. Helt otroligt.
Jag hade ju redan komsumerat en för stor mängd cider och vodka hemma (brist på groggvirke = dricka rent) så jag köpte bara 2 bacardi-breezer på KC. Det räckte. De fick mig tillomed att dansa igår, det var ngt nytt. Men kul hade jag iallafall... Hånglade lite med Jum, i rent studiesyfte alltså, måste ju testa på hur det känns med någon som har utrustat sig med tungpiercing, och det gick det med =).

Det var någon "obligatorisk" städning på landet i helgen, så vi drar dit imorgon. Tar ganska lätt på den där städningen, kan springa runt med en kratta/pinne i handen ett par timmar, så ser det ut som om jag gör ngt vettigt...


Kommentarer
Postat av: Ellis

Min personliga åsikt är att när det bara gäller hångel så är tungpiercings grovt överskattade... ^^;

2008-10-03 @ 11:36:32
URL: http://sikorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback