Tal...

Idag skulle vi hålla tal i Svenska Nationella, jippie....
Tänkte sammanfatta det lite här...

Mest tänkvärda; Victoria, pratade om inställning i olika situationer
Bästa kopplingen; Lukas, kopplade ihop en dikt med FRA-lagen.
Bästa citatet; Adde, han citerade ju mig^^
Magar som kurrade högst; Emelie och Emil
Mest bytta bakgrunder under ett tal; Hugo, bad mig välja mellan bröstbild1, bröstbild2, osv...
Störst, bäst och vackrast (enligt mig); Jag
Störst, bäst och vackrast (enligt honom själv); Krippe
Dagens slackers; Alla som inte hade lämnat in sitt PM...

Åkte och shoppade med Älsklingen sen, för min del blev det en skjorta till pappa som han får på fars dag, en jacka, en tröja, lite smink och nackellack. Älsklingen köpte fars-dagspresent till far sin och ett spel. Sen käkade vi också, det blev fajitas (staning?) för oss båda. Lyckad dag! Imorgon åker jag och mor till Örebro och ser på Hjalmar, bloggar nog innan vi åker imorgon, för att få tiden att gå, ska även försöka städa upp i mitt rum, så jag kan fota allt nu när jag äntligen har blivit klar =)


Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

WHAT? När sa jag NÅT av det du påstår? Lögnare!

2008-11-08 @ 00:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback