Spontan-mys.

Hej!
Igårkväll åkte jag till älsklingen för lite "spontan-mys", det var väldigt mysigt. =)


Sen idag har jag jobbat lite, blä på alla sur-tanter som inte hajjar!!
Åkte sen hem och käkade middag hos pappa, väldigt gott. Ska lägga mig tidigt för mamma fyller år imorgon och om jag ska ha någon chans i ge henne frukost på sängen måste jag vara uppe före henne, och gärna färdig och klar så jag slipper rusa ifrån frukost-på-sängen för att duscha, alltså måste jag vara färdig och klar vid 7 imorgon-bitti, vilket i vanliga fall är tiden jag går upp, snälla skjut mig! Man vad gör man inte...
Sen ska jag med pappa till optikern, och sen hem till syster-yster som har ljusparty, vet redan nu att jag kommer handla på mig för mycket, som vanligt...

Ha de bra peeps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback