Söndag!

Hej!
Idag är det söndag, varknade och var lite bakis imorse, men det gick snabbt över.

Var på fest hos Jens igår. Vi körde ölspelet och sanning och konsekvens. Det var polsk riksdag och alla skrek i munnen på varandra. Lukas försökte trotsa alla lagar om människan och trycka in en halväten (och slemmig) bulle i ögat på mig, det lyckades inte. Såklart hände det mycket mer under kvällen, men jag tycker att det som händer på fyllan stannar på fyllan, för min egen skull. =)
Glömde såklart kameran med alla bilderna i bilen, så jävla typiskt....

Har försökt att shoppa skor, försökte senast igår när jag och Pontus tyckte att det var läge att bränna 1800 kr på spel (Guitar Hero World Tour). Men det var till spelföreningen så vi är ursäktade.
Skor var det ja, hittade ett par skitsnygga i brunt skinn, dock var sulan i beige/gul, sånn färg man hade på idrottsskorna på lekis som morsan köpte på ICA-maxi för 129 spänn, blä!
På Wedins var det utförsäljning så det var asmycket folk och väldigt utplockat, så det fick vara. Suck, kände idag när jag frös att det kanske var läge för nya skor, får prova i väsby, annars flyttar jag till Thailand!

Nu ska jag leta efter Percy som härjar fritt i mitt rum, Ha de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback