Sjuk och internet-shopping...

Hej!
Är sjuk idag, allmänt seg i huvudet och ont i magen, och urinvägsinfektion ovanpå det, lovely! Ringde läkaren och gnällde över mitt tillstånd och fick komma dit och ta prover. Urinprovet visade ingenting, (Jippie) men jag ska komma tillbaka imorgon och lämna ett till, vill inte gå runt och ha ont hela tiden jue....

Jag älskar att shoppa presenter/julklappar, men iår har det varit svårt. Vafan ska man ge till folk?! Kom iallafall på att pappa ska få blommiga långkalsonger, men syster-yster, vad ger man henne?!

Jag behövde lite inspiration så jag satte igång att surfa på BlueBox. Hittade en "Högklackad tårtspade" så det blev så att jag klickade hem den direkt, passar otroligt bra in på syster. Dels för att hon har ett skohorn som ser ut som en högklackad sko, och dels för att hennes två tårtspadar kom bort i flytten, så varje gång vi har käkat tårta hos henne så har en stekspade och en kniv fått rycka in, det har iofs fungerat, men hur kul är det egentligen?! Hittade ju perfekta presenten nu liksom^^





Fast jag älskar ju att GÅ I AFFÄRER och titta på julklappar, men det får väl gå att gå till ica och hämta paket också, jag ska ju shoppa de andra julklapparna i affärer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback