På julkryss med Hjalmar!

var i Örebro med mami igår och såg "På julkryss med Hjalmar". Fyfan vad vi skrattade, han är så jävla rolig, även om det var mest tjocka tanter där, men det fick gå endå. Det var jättegod mat också, till förrätt var det prästost-paj med skagenröra, skitgott. Till varmrätt var det kött med rostade rotfrukter, lovely! Till efterrätt fick man välja lite, jag tog choklasmousse-tårta och mami tog pannacotta. Förställningen var skitbra, men de som satt vid bordet framför oss höll sin egen show, tror bara att det var de själva som uppskattade den. De va 6 personer på 3 flaskor vin + att en av gubbarna hade med sig en egen flaska som ngt som såg ut som whiskey som han drack, hans fru gick i halvtid och kom inte tillbaka, hon verkade vara den nyktraste av dem, så hon skämdes nog....

Var i stan idag och skulle köpra en viss present till en viss person, men den var slut. Jag frågade om de skulle få hem dylikt inom den närmaste veckan, men hon i kassan tvivlade. Den var tydligen slut på deras central-lager också, jippie. Åkte hem och kollade på nätet, DÄR gick det minsann att beställa, satans företag, hoppas bara att den inte behöver åka banan-båt i allt för många veckor innan den landar hos mig =)

Var hos pappa och han gillade skjortan jag har köpt, tur det. :)


Kommentarer
Postat av: Tobias

den är lite kul =)

2008-11-09 @ 22:31:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Beelzeboss

hehe, "Satans företag".

NOT MY FAULT!!!

2008-11-10 @ 09:09:40
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback