Ny jacka!

Hej!
Igår när jag avr iväg och klagade på min nya mobil som totalt har kukat ur så passade jag även på att ta en runda in på stadium (och på donken, men det hör inte hit). Anyway, på Stadium hittade jag världens snyggaste jacka, måste ha en ny för min andra är så kort, och jag vill ha en som går ner en bit över baken eftersom att jag fryser annars.

Ska ner till banken efter skolan och ta ut pengar (har ett konto för små utgifter; donken, bio, "inomhuskläder", ett konto för stora utgifter; vinterkläder, resor etc..) Här var man organiserad, kanske har blivit lite skadad av att joba med ekonomi, hehe.  
Ska passa på att avsluta mitt gamla konto och be dem att koppla bort alla bankomatkort och all sånn skit, ingen lust att betala för dubbla bankomat-kort när jag bara använder ett...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback