Mitt liv är en jävla upprepning...

Hej peeps!
Mitt liv är en jäval upprepning, först ska alla bilder man tagit upp på bdb, sen ska de upp på Facebook (för där har man andra än de på bdb som läser) och sen sist men inte minst så vill folk ha dem på bloggen, det tar ju 50 år liksom. Men nu har jag bestämt mig för att lägga några i bloggen och några på facebook, mest för att jag vill satsa med på bloggen, och för att det är skitkul att tagga folk på bilder som de inte ens vet att de är med på, skojjigt. Annars måste man ju länka sin bdb till alla på msn som någon jävla spammare, mindre skoj.

Lägger upp några bilder på skoj här, bara för att det är roligare med bilden än en jävla massa text...



Hela gänget



Jag och Pontus



Lukas försöker promota sig själv på ngt sätt...



Förberedelse för bong, den känns som en given aktivitet nu mer... BRING IT TO KC ON FRIDAY!! (Fast å andra sidan har man ansträngt sig och köpt en breezer för 52 spänn som kostar 16 på systemet så kanske man inte vill svepa den på 3 sek...?!)


Nu ska jag leka med Percy och sen ska jag gå och möta mamma.
Bye peeps!

Kommentarer
Postat av: Tobias

du får tag i den på river island ;) hehe finns i London :D

2008-11-24 @ 21:16:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback