Middag och mingel...

Hej!
Var på föreningsmingel igår. Jag, Pontus och Wille var där från spelföreningen, lärarna som från början tyckte att vi skulle gå lös med sin frånvaro. Först var det glögg, dock drack jag bara lite grann och gav sedan över glaset till Pontus, för jag hade ju 850 kg plåt på parkeringen som skulle hem också...

Själva minglet sög, maten var ok. Vi fick något starkt kycklingsspett och massa krams till det, dock var brödet gott. =)

Sen blev det föreläsning om idrott, inte alls vårat område men eftersom vi skulle skjutsa hem lite folk så stannade vi kvar. Och jag är glad att vi gjorde det. Iofs så pratade han om idrott och att man ska vara positiv, som inte intresserar oss ett dugg, men jäklar va kul gubben var! Man skrattade så man ramlade av stolen ibland och det han sa var verkligen bra. Han hade tränat svenska landslaget i basket och sånna saker, väldigt bra!

Nu ska jag lyssna vidare på läraren Fruktansvärt intressanta snack om databaser... orka^^

Kommentarer
Postat av: Ellis

Duktig flicka! Du kan det där med hur man ska äta sina godsaker ^^



Låter som en helt ok kväll ändå?

2008-11-27 @ 12:12:14
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: Victoria

Var det Bengt Wiström? ;)

2008-11-27 @ 12:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback