Krippe 18 år!

Hej!
Igår fyllde Krippe 18 och det firades med utgång!
Vi började med ett väldigt stökigt förkrök hemma hos där vissa fick i sig för mycket. Sen drog vi vidare till Viperroom i stan och där drack vi, dansade och hade skojigt. Jag och Jossan hamnade på bild när söta mingelfotografen sprang runt med sin kamera och lattjade. De hade två dansgolv, det på övervåningen spelade mest 90-talsmusik, med alla låtar man sprang runt och sjöng på för 10 år sedan.

Jag och Jens stod och skrek (läs: sjöng) med till Martin- Du är så Yeah Yeah, Wow wow och massa annat. Där nere spelades det mer än House-hållet, det var roligt det med.

Sen på hemvägen fick vi till St Eriksplan och tog tunnelbana till stan, sen tog vi nattbussen hem. Bytte nattbuss i Väsby och idioten som körde oss mot Rosersberg missade en hållplats så vi fick gå rätt långt, eller det kändes iallafall långt mitt i natten med högklackat i massa minusgrader, men det var en lyckad kväll! :)

Krippe i present-boan!




Jag och älskling hade kul =)


Resten av bilderna finns på min bilddagbok, den hittar ni här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback