Kinky winky stinky?!

Hej!
Var och kollade om min telefon hade vaknat upp efter sin blackout, men det hade tydligen inte hjälpt med mjukvaro-update (jag tyckte att det lät idiotisk från början, eftersom det var hela skärmen som var svart, pucko!). Nu ska den skickas på lagning, kommer ta två veckor, fan va trist....

Sitter och pluggar Databashantering nu, vi får förvisso ha med böcker och hela skiten på provet, men det gör ju inget om man iallafall har öppnat programmet vi använder ett par gånger så man har ett hum om vad man sysslar med, som jag försökte förklara för Krippe idag, man kan inte tävla i knullning om man inte vet vart hålet sitter, väldigt konstig koppling, men jag är ju som jag är :)

Köpte en till Kinky-Ficus idag också, blommorna måste ju matcha =)

Imorgon ska jag hänga med l-sk. Vi (Läs: han) ska skruva ihop mitt nya datorbord som jag köpte på IKEA, ska bli fett najs att få ordning i röran äntligen. Skriver mera sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback