IKEA!

Hej!
Var med syster och mamma på IKEA igår efter jobbet, (ja, fick jobba igår med, men det gjorde inget). Jag visste ju vad jag skulle ha, så det gick rätt snabbt att plocka ihop, köpte ett nytt datorbord, så nu snart när jag har skruvat upp gardinstängerna så ska jag gå loss med kameran i mitt rum och fota hur det blev efter typ ett halvår (?) av renovering, ja inte har man bråttom iallafall :P

Sitter hemma hos Pontus nu, var iväg till väsby och köpte lite mys (till oss; äppelpaj och vaniljsås, baka själv, vad är det?, till mig (eller honom, beroende på hur man ser det); lite underkläder och sånt, mys! =)

Skrivbordet jag köpte, men det har jag inte monterat ihop än, har inte vart hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback