Hello Moto!

Hej!
Sov hos älsk tills idag. Fick dåligt samvete för att jag inte kom iväg till honom så tidigt som jag tänkte, men det gjorde nog inte så mycket. Men jag bjöd iallafall på middag och han fick välja. Jag hade hoppats på Laggen (Bästa pizzerian enligt mig) så jag hade kunnat ätit Kycklingrulle. Men det blev Donken. Väl där träffade vi Määttä, Nicke, Dan och Mattias, det var trevligt.

Sen åkte vi hem och tittade på Stjärnor på is (Pensionärs-vaning på mig och älsk), jag tyckte att fel person åkte ut, tyckte att Malin gjorde mycket bättre ifrån sig i isduellen än Josefine, men men... Många duktiga finns ju kvar...

Har sett att många "Stora bloggare" (Tänker inte länka till dem, de får cred endå!) har frågestund, har frågat lite saker ibland, och nu såg jag att Tobias hade svarat på frågan, alltid roligt =)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: där ser man ;)

2008-11-02 @ 22:15:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback