Gymnasie-mässa!

hej!
Drog från skolan en timma innan jag slutade för att dra till mässan där jag skulle stå och snacka skit med folk, missade någon dokumentär med Persbrandt (Var den bra? Har hört att Persbrandt är naken på scen i den pjäsen...)

Vaknade till på tåget av slump och insåg att jag var på rätt station, lotto liksom. Väl på mässan hände inte så mycket, förutom att snacka med folk så gjorde jag följande;
* Klappade en sjöborre (Kom från någon marin-gymnasium i Lysekil)
* Satt i en stor lastbil (Kom från yrkesplugget
* Doktorerade i Moment-nyckel (fordon hade med sig och hade tävling i att skruva tändstift)
* Åt pasta-carbonara på en tallrik av modell badkar, men portionen var dimensionerad för en 2-åring!
* Fick ont i fötterna


I övrigt en helt ok  dag, mår inte helt 100 % nu så jag lägger mig så jag är taggad imorgon när det är utgång som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback