Ett övervägande..

Hellu folk!
Sitter hemma hos Pontus och hör på hans mer eller mindre galna skratt när han sitter och mixtrar ihop en SPORE-gubbe vid namn Luder. Själv mår jag kasst, ont i huvudet och näsan rinner som aldrig förr, funderar på att vara hemma imorgon så jag är frisk till fredag/lördag, (fredag; jobb, lördag; utgång på KRIPPES FÖDELSEDAG! :D) 

Btw så kom Krippes present idag, så jag slipper skämmas på Lördag och stå som ett fån och säga att den inte har åkt bananbåt klart ännu, pinsamt om man är hembjuden till någon utan present, den här gången hade jag tur, men till nästa gång lär jag nog vara lite snabbare. :)

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

Var det därför jag inte bjöds in till nåt på DIN födelsedag eller!? VA?! För att jag sa att din present inte skulle anlända i tid?!

BASTARD!

2008-11-12 @ 21:23:24
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback