200-dagars!!

Hej!
200-dagars igår. Började med förfest hos Jeffson, sen drog vi ner till KC. Till en början var det lite segt och inte mycket folk, men sen började folk ramla in. Vi dansade och drack och vid ett tillfälle ramlade någn random människa över mig så halva min breezer satte sig i klänningen, SPRITMISSBRUK!

Sen dansade vi lite till och i en paus när vi var ute och tog luft, kommer en kille fram till mig och ba "Är inte vi vänner på Facebook?!" Jag svarade att jag inte hade någon aning, men efter lite snack ramlade poletten ner. Det var någon snubbe som var väldigt angelägen om att träffa mig i somras, dock var jag måttligt intresserad och skyllde på jobbet. Han minns att jag jobbade på "typ något med en bank", vilket iofs inte var helt osant, vilket minne! När jag kommer med sånt som jag minns om folk blir de nästan rädda...

Måste säga att 250-dagars var roligare.... Men jag hade kul endå! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback