Upprepning?!

Hej!
Det känns som om jag upprepar mig hela tiden, eftersom jag brukar uppdatera lite på bilddagboken också, skirva någon mening om vad jag har gjort på dagen, och en mer utförlig historia här. Men ni som kollar både min bdb och blogg, ni får stå ut =)

SItter just nu och ser någon film om Kalla Kriget i skolan, har sovit bort 2/3 av filmen så jag skiter i resten också, kan tanka den och se den igen sen. Punkt.

Vaknade imorse och kunde inte prata, fick inte fram ett ljud utan att det skar rakt igenom hela mig, det skär i halsen och allt så fort jag sväljer, så jag måste springa iväg och spotta flera gånger i timman, eftersom jag är hungrig (inte ätit på ett dygn) så blir det skitjobbigt. Var iallafall hos doktorn i morse, vi ringde till våran vanliga, (som förövrigt är lite halv-privat, sägs ju att det ska vara bra) men vi fick höra att de hade tid tidigast torsdag, så vi förökte med Akuten på Löwenströmska sjukhuset istället. Måste säga att det är det bästa stället jag har varit på, vi ringde 20 min över 8 och fick tid vid 9, så det var perfekt. De tog prover så fort jag kom dit, och sen fick jag träffa läkaren. Han sa att han inte kunde avgöra vad det var, ska tillbaka på fredag om jag inte är bättre, för då kan det vara Körtelfeber. FIck ngt skit som bedövar, det skulle jag gurgla en gång /1,5 - 3 h. Jag har bara gjort det 2 ggr hitills och visst blir det lite bättre, men jag pratar inte, det gör för ont. Så alla ska såklart jävlas och så i skolan, eftersom att det är ovanligt att det går 5 minuter utan att min röst hört, oavsett vilken lektion det är.
Ska försöka se lite intresserad ut av slutet på filmen nu, sen ska jag hem och gurgla och försöka äta lite, får mixa majs eller potatis eller ngt, kan ju fråga någon mamma som bloggar vad hon rekommenderar :P

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

Äkta NOERD att gå till skolan fast man e assjuk!
AEKTA NOERD!! Srlsy!

2008-05-19 @ 20:18:07
URL: http://satan.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: maskros är det ;D

2008-05-19 @ 21:42:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback