Orka...

Hej!
Idag kommer bli en fett seg dag. Måste ut till Arlanda och växla tillbaka mina euro till svenska så jag kan shoppa.
Har fett ont i halsen efter diverse fågelskådning igår. Det river i halsen så fort man säger ngt, så alla som tycker att jag snackar för mycket kan ju passa på att umgås som fan med mig nu =P

Måste även ut och köra bil, var fett längesen och om jag ska börja på bilskolan så kan det vara bra att veta var ratten sitter och så ungefär. Alla runt omkring mig tar körkort (Hej Emil:P) och snart ska det väl fan vara min tur också!! Dock är jag ju inte 18 än, men jag ska vara så klar som möjligt när det är dags, hoppas hoppas att jag har körkort till jul iallafall, (fyller i september) men det kan ju vara feting med kö och sånt... Då ska jag göra allting jag har velat, åka till McDonalds mitt i natten, åka till Landskrona med Krippe och hälsa på Egoina, ta bilen till skolan, fan va jag ska vara lat, kommer se ut som en ballong efter 10 dagar med körkort, fast då får jag väl putta fram bilen istället för att köra, så kanske det jämnar ut sig.
Nu ska jag duscha och fixa till mig, bye folk!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Körkort är den bästa investeringen man kan göra! :)

2008-05-17 @ 12:40:04
URL: http://gajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback