Ont i halsen..

Hej!
Det är sällan jag är sjuk, eller jag har huvudvärk/migrän ganska ofta, men jag har sällan feber/ont i magen etc etc... Men nu har även den bästa av dem bästa, dvs jag, drabbats av fruktansvärt halsont. Det skär i halsen, jag kan inte ens prata, dricka te med honung i var rena mardrömmen. Så jag har suttit och skriver på lappar allt jag har velat säga till mamma hela kvällen, och som ni vet så har jag ju ett stort behov av att snacka så nu jag har skrivkramp, härligt.

Till och med nyss när jag gick ut till mamma och skulle be henne hjälpa mig att ordna en hink eftersom att jag mår illa också, så gick det inte, fick inte ens fram ordet "..hink.." . Fick helt enkelt springa till köket och fixa fram papper och penna, sen förstod hon. Hatar att inte kunna göra mig förstådd, blä!
Nu ska jag lägga mig och sova, eller alternativt se på tv, får se, godnatt peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback