Nytt utseende och unga mödrar..

Hej!
Nu har även min blogg blivit flyttad, lite skillnad, lite nya ikoner, vi får se hur det här går.. ^^

Anyway, hade kursprov i Fysik A idag, shit vilket skit-ämne alltså, fattar inte vad jag ska ha det till, medelhastighet och sånt skit kanske kan vara bra till något, men orka bry sig om hurvida en bild blir större/minre/upponer bakom en viss sorts lins, där kan vi snacka om att intresseklubben antecknar....

Folk blev chockade över att jag pratade idag, haha, vänta bara tills jag inte har ont i halsen alls längre, då ska jag ta igen ALLT jag inte sa förra veckan, mohaha hilarious...

Ska ägna mig åt Kalla Kriget nu,  det ska in på torsdag men jag har häcken full alla andra kvällar, så nu gör jag en to-do-lista, just lik blondinbella :)

Tisdag: 08:00 - 13:00: Hålla föredrag för åk 8 om gymnasieprogrammet med Rasche.
Tisdag: 14:00 - 15:00: Persondatorer-prov,
Onsdag: 13:00 - ??:??: Eventuellt stan med Jill, annars fyller ju alltid Nicke år, honom kan man fira!
Torsdag: 08:00 - 13:00: Skola och massa redovisning..
Torsdag: 13:00 - ??:??: IN FLAMES med massa människor, fett kul, frågan är om man ska gå till skolan och se ut som någon slags svartrockare, eller om man ska hem och paniksminka sig sen... I-landsproblem...
Fredag: Fira treornas student, fira ordentligt, hänger med fram till att det blir dags för krogen, då åker jag nog ut! :P

Ha de bra folket!

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

Om inte du går till skolan "svartrockarkläd" kommer jag ALDRIG mer prata med dig och du får inte leka med mig längre sådetså...

2008-05-26 @ 19:55:45
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: haha ajdå vi hade en del att snacka om iaf ;)

2008-05-26 @ 21:00:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Henrik Lindmark

jag vte blogg.se krashar typ alltid...

2008-05-27 @ 00:01:35
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback