Massa saker...

Hej!
Har inte skrivit på ett tag, men nu jäkla ska här skrivas!
Spaltar upp det lite.. bara för att.. ja.. jag vet inte

Tordag!
För massa skola och skit, sen hem och bättre på emo-sminkningen för att sedan dra till station där Jill och hennes far hämtade upp mig, var rädd att jag inte skulle känna igen deras bil, förväntade mig en herrgårdsvagn av något slag, men istället kom det en raggar-bil-Chrysel-Newport-cab. Fan va häftig den var asså!! Hem till Peter och samla ihop lite folk, och sen bar det av mot Grönan och INFLAMES!! Fan va coolt det var att se dem, men så råkade jag klanta till det, as usual...
Jag kom med massa drickor åt folk, mitt i högen med emos/hårdrockare/annat löst folk, jag blir puttad, så jag flyger iväg, och välter en dricka över en tjej i vitt linne, Holy Fuck! Sen sprang jag iväg, eller snarare trängde mig iväg, bort till de andra...
När väl konserten började så hamnade jag i en MoshPit (Stavning?) i första låten, ingen bra början, men sen blev folk lite lugnare, och bara man hoppade i takt med de andra så var det rätt chill, annars kunde man ju bli nertrampad.. :P

Fredag!
STUDENTEN!! Sprang runt som en dåre bakom skolan och delade ut nallan för miljoner (nja.. men nästan) och sen efter flak och lite annat så åkte jag och Jill hem till henne, ännu en gång i den coola raggarbilen, och träffade massa släkt till henne, de flesta jag satt med (kusiner?) och åt var väldigt lättpratade, perfekt! :)
Sen mådde jag inte så bra så jag valde att inte hänga med till Peter och krogen och allt var det var.. men jag är endå jättenöjd, det var ju trots allt studenternas dag!

Idag behövs det inte rubrik för, jag jobbade lite imorse, sen åkte jag in till stan med far och tittade på Stockholm Marathon, men det var för varmt, så vi köpte glass och åkte hem istället :P

Ha de bra folk!


Kommentarer
Postat av: Jill

" raggar-bil-chevrolet-cab" DET ÄR EN CHRYSLER NEWPORT FFS! INGEN JÄVLA GM o.O heh :P



Massa skojj allt jue! D:

2008-06-01 @ 00:26:32
URL: http://sororicida.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback