Lite bättre..

Hej!
Det mesta börjar kännas lite, lite bättre...
Tror att det mest kommer lösa sig, läxhögen får jag arbeta mig igenom och allt annat får jag också ta tag nästa vecka.
Jag åker ju till Bryssel imorrn, ska se om jag kan blogga lite därifrån, har kommit på att det är inte så kul att bloggen och allt stannar av när det går dåligt för en, fungerar iallafall inte för mig. Lovar bättre uppdatering, men nu måste jag packa, annars kommer jag aldrig bli klar. Funderade först på om jag bara skulle ha med mig en SystemBolaget-påse med pass och 2 kg badsalt i, precis som fyllot i sällskapsresan, bästa filmen ever =)
Ha de bra folket, hörs senast på måndagkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback