Home again!

Hej!
Kom hem igår efter min helg i Bryssel med franska-tjejorna. Vi shoppade, åkte på sightsing och festade såklart =)
Det började med att vi kom ner på fredagen och åkte till hotellet och fixade. Sen drog vi ut på stan och käkade, dumpade lärarna och sen festade vi, först på brazilianska, där vissa testade sina sångkunskaper ordentligt. Efter det drog vi till ett ställe som hette Planet, vi drog med oss 2 Kanadensare vi hittade på brazilianska också. Vi dansade och sånt med dem, vi drog även med oss dem hem och spelade utslags-poker, och trots att de va noobs på det så vann dem, surt. 
    På lördagen shoppade vi och sen skulle vi till ett jazz-café men det var stängt så vi drog till Irish Pub istället. Mysigt värre. Sen på kvällen drog vi och käkade Pita Gyros på en grekisk restaurang, sen var det utgång igen, först till Irish Pub igen och drack någon drink, sen till något inneställe istan där vi först inte skulle bli insläppta, eller joo... bara de som var blonda, vi andra skulle inte släppas in. Men det fixade sig och vi kom in. Jag tyckte inte det var så roligt, det var massa folk och man höll på att bli nerputtad från dansgolvet, som av någon konstig anledning var upphöjt en halv meter. Sen var killarna ganska närgångna, men de flesta försvann när man bad dem.
   Sen var det söndag och först på morgonen var vi på en marknad som var precis utanför vårt hotell, jag köpte en väska, eftersom jag hade shoppat för mycket dagen innan så jag behövde större handbagage. Sen åkte vi på sightsing, jag somnade på bussen (dubbeldäckare utan tak där uppe), och brände sönder mig, härligt Linnea!
    Sista kvällen med gänget började hemma på hotellrummet där vi förade på lite cider och bacardi breezer vi hade handlat. Vi lekte snurra flaskan och sen kom vi på att vi skulle fråga varandra frågor rakt ut istället. Bra på gott och ont, tror att alla vet allt om mig nu, men det bjuder jag på, haha! Sen fortsatte vi till Irish Pub där det var Kareoke, sen mådde Linnea inte bra så jag och hon gick hem, det var nog tur det, annars hade jag vart död igår när vi skulle hem. Sen igår innan planet gick på eftermiddagen var vi runt och köpte choklad och annat som skulle ta med oss hem. Sen begav vi oss till flygplatsen och sen åkte vi hem.
Bilder kommer senare, när jag orkar bryta mig in i kameran... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha linnea du var resans clown och det gillar vi!

2008-05-13 @ 20:41:07
URL: http://ebbbas.blogg.se
Postat av: Nazanin

HAHAHA... "där vissa testade sina sångkunskaper ordentligt"

2008-05-14 @ 12:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback