Bättre...

Hej!
Idag känner jag mig lite bättre, har ätit lite, även om det tar emot.
Har fått knöl (svullen lymfkörtel?!) på vänster sida också, hade bara på höger förut...

Just nu är det massa betygsprat i skolan, och det bär väldigt svårt att "diskutera" med lärare när man måste skriva svaren till dem, väldigt intressant ibland.. :P

Har köpt för mycket ljus från PartyLite igen, att jag aldrig lär mig, jag älskar de satans ljusen och de luktar helt jävla underbart, men sen kostar dem också, 12 stycken "värmeljus" för 79 spänn, Jesus.. Nyaste köpet är en sköldpadda i keramik, kunde bara inte hålla mig, kanske kastar in en bild senare, om inte "Ris-uppgiften" i Matten tar upp all tid, blä!
Ha de bra sålänge! =)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: dt är nog dt ;D

2008-05-21 @ 21:24:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback