Även en blind höna osv...

Hej!

När folk lär känna mig så får de ofta intrycket av att jag är värsta ordningsmänniskan, i stil med Bree Van De Kamp, men sen lär de känna mig på riktigt och inser att de nog hade fel, ganska ordentligt fel... 
 
Jag är verkligen ingen ordningsmänniska, visst är det skönt att ha de snyggt omkring sig men jag lägger inte ner allt för mkt tid på det.
Men igår på IKEA, kom jag på att det vore nog bra att köpa lite lådor och burkar och fixa så att det är lite strategi på mina gerbilers grejer iallafall. Mamma höll på att bli galen när hon skulle vara gerbil-vakt när jag var i Bryssel. Hon hittade inte maten, inte hö och ingenting. Det berodde på att jag hade spridit det omkring mig, maten ligger i påsar brevid buren och hö-påsen var parkerad brevid tv-bänken. Inte bra.
men nu har jag organiserat upp det, så nu är alltpå sin plats, och en blind skulle i princip kunna vara gerbilvakt, eftersom att allt är i ordning.

Slänger in ett bildbevis för detta är en sensation i stil med när Jesus gick på vatten, nåja...


Slänger in en till, såhär ser en 6-packs äggkartong ut efter 3 dygn i deras bur. (Ja de får mat, men kartong är visst godare)


Har "Familjemiddag" ikväll, slänger säkert in ngn bild eller ngt inlägg på när familjen har dött av min förrätt, min matlagning är inte heller så bra..

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: kul är det :D

2008-05-25 @ 00:32:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Fint städat! ;)
Älskar ordning och reda, hehe!

2008-05-25 @ 13:42:25
URL: http://massababbel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback