To do - or not to do

Jag gör en Blondinbella och skriver en "veckans-att-göra-lista" Dock har jag ingen snygg bild till det som hon har men höll till godo endå :P

[ ] Skriva klart historieuppgiften
[ ] Avbeställa körlektionen, (gasfoten ur funktion)
[ ] Städa av mitt skrivbord
[ ] Åka till Stinsen eller annat ställe med bra zoobutik och inhandla diverse saker inför Gerbilernas ankomst.
[ ] Åka till Apoteket och köpa fler stödlindor
[ ] Gå till min syrra och lämna en tidning (Jag vet att hon bor 75 meter bort men med 2 kryckor och 64 trappsteg utan hiss är det ett helt projekt)
[ ] Försöka komma iväg på bokrea, om jag hittar någon slav som bär åt mig.. Frivilliga??

Nej nu ska jag läsa PersonDatorer så jag kan någonting till provet på onsdag iallafall.. jäkla cc :P

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack så mkt =D

2008-03-12 @ 14:37:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback